خانه فیلسوف

فلسفی، ادبی و هنری

خانه فیلسوف

فلسفی، ادبی و هنری

مریض عشق



هر که سودای تو دارد چه غم از هر دو جهانش

نگران تو چه اندیشه و بیم از دگرانش


آن پی مهر تو گیرد که نگیرد پی خویشش

وآن سر وصل تو دارد که ندارد غم جانش



ادامه مطلب ...

آهنگی بسیار زیبا...

همه خفتند و من دلشده را خواب نبردهمه شب دیده من بر فلک استاره شمرد
خوابم از دیده چنان رفت که هرگز نایدخواب من زهر فراق تو بنوشید و بمرد
چه شود گر ز ملاقات دوایی سازیخسته‌ای را که دل و دیده به دست تو سپرد
گر شدم خاک ره عشق مرا خرد مبینآنکه کوبد در وصل تو کجا باشد خرد؟


شعر از مولانا(دیوان شمس)، خواننده علیرضا قربانی

بر شما باد شنیدن آن، بسی زیبا. . .


راه عشق                                                                                                                                         

                                                                                                                                              فاطمه روشن

یادگار دوست

 هر روز دلم در غم تو زارتر است

و از من دل بی رحم تو بیزارتر است

بگذاشتیم غم تو نگذاشت مرا

حقا که غمت از تو وفادارتر است


برهنگی تنها به یک تکه پارچه بستگی ندارد ؛ برهنگی یعنی بی توجهی به انسانیت و شرافت انسانی و شخصیت انسانها


"مادر ترزا"

                                                                                                                         


                                                                                                                  فاطمه روشن